Alt du skal vide om content creation igennem AI

Kunne din fremtidige favoritkollega være en robot? 🤖

Når du tænker på AI og udvikling af maskindrevet indhold, er din første tanke måske: “Åh nej, hvad så med mit job?”. Og det kan vi egentlig godt forstå, for konceptet kan godt virke en smule intimerende 🤯 Men bare rolig – Du kan godt slå koldt vand i blodet 💧For at opnå kvalitet og search intent, er det nemlig afgørende at indholdet tilføres menneskelig forståelse, empati og kreativitet. Og pludselig ser det hele måske lidt lysere ud 💡 For med AI har vi nemlig mulighed for at skabe rigtig meget, rigtig godt indhold. Noget som de fleste af os nok har interesse i 👀

I vores content serie: “Alt du skal vide om marketing og medier i 2022 – og alt derimellem”, giver vi dig hver måned en hurtig og nem gennemgang af alt fra marketingtrends til effekten af dine marketingstiltag 📈

Denne gang har vi Kamilla Cecilie Weinreich, Content Operations Director i GroupM i den varme stol, der fortæller os content creation igennem AI og alle dets fordele, på blot 30 sekunder. Og hvem ved, måske er Kamillas indspark lavet med AI? 🦿

 

Hvis du er interesseret i at høre mere om content creation med AI, kan du kontakte Kamilla på [email protected].

Desuden kan du se seriens afsnit fra februar, marts og april under vores ‘Insights’ her.