Nexus Minds: Gør eksperimentering til din superkraft

Gør eksperimentering til superkraften bag dit marketing-mix

I GroupM Nexus tror vi på, at innovation og nytænkning er afgørende for at opnå success i en evigt foranderlig marketing- og medieverden. Derfor er vi stolte af endnu engang at kunne præsentere vores kundeseminar, “GroupM Nexus Minds”, i København og Aarhus. Til seminaret, vil vores dygtige specialister dele de nyeste marketingstrends og indsigter, præsentere interessante cases og udforske nye ideer og perspektiver.

Seminaret

Vær med, når vi dykker ned i kunsten at optimere digital marketing på tværs af kanaler med struktureret eksperimentering. Til seminaret vil du få eksklusive indsigt i GroupMs værktøj, der hjælper med at prioritere ideer og hypoteser, så du kan styrke din tilgang til optimering gennem indsigt og læring.

Under seminaret vil vi udforske adfærdsmønstre på tværs af platforme, så du får mulighed for at finde de rigtige steder til optimering på tværs af den digitale kunderejse. Dertil vil vi præsentere de cases, der sikrede GroupM Googles Mobile Web-certificering, som en af de første partnere i Norden.

Seminaret afholdes både i:

  • Aarhus: Tirsdag d. 31/10-2023 Europaplads 2, 8000 Aarhus C
  • København: Onsdag d. 1/11-2023, Holmbladsgade 133, København S

Program 

Fra 8.30-9.00 åbner vores døre, hvor du kan nyde en kop kaffe, crossainter og networking. Det faglige program varer fra kl. 9.00-10.30, hvor du kan lære alt om:

  • Hvad er Eksperimentering? Hvorfor er det værdifuldt, men også så pokkers svært at implementere? V. Nicolai Høg, Director of Adressable Content & Experimentation

  • Tre måder til at eksperimentere mere i dit team – med konkrete eksempler v. Isabella Romani, CRO & UX Strategist

  • Sådan får du hele din virksomhed med v. Nicolai Høg

Netværk, bliv klogere og udvikl din virksomhed

Som den største specialistenhed i Norden er GroupM Nexus dedikereT til at skabe et fællesskab, der understøtter vores kunders vækst og success. GroupM Nexus Minds giver dig mulighed for at netværke med ligesindede fagfolk, lære af fængende casestudier og være på forkant med marketingstendenser, der har indflydelse på din virksomhed.