Den digitale transformation har accelereret under Coronakrisen. Virksomheder har gennemlevet 10 års udvikling på 10 måneder, og forbrugernes adfærd er skiftet fra den ene dag til den anden. Det har betydet skrotning af strategier og business-planer hos nogle, uventet eksplosiv vækst hos andre, alt imens nogle industrier stadig ligger underdrejet.

Kom til årets NextM og bliv klogere på, hvilke konsekvenser Covid-19 har haft på forbrugeradfærden, og hvordan strategier og business planer bliver nødt til at tilpasse sig.

Efter halvandet år med endeløse Teams-møder, live streams og webinarer, kan vi nu igen endelig være sammen “live”. Vi har derfor sørget for god tid i programmet til, at du kan nyde samværet med kollegaer og forretningsvenner samt styrke netværket ved at møde nye spændende mennesker. Vi glæder os til at se dig og dine kolleger.

Hvad kan du forvente af NextM 2021? Et dag med inspirerende og engagerende oplæg og diskussioner. Vores fantastiske hold af talere, vil i løbet af dagen dele ud af deres erfaringer under og post-covid, samt give deres bud på, hvad fremtiden vil byde på. Mød dem længere nede og få en forsmag på årets emner.

Årets talere

  • Martin præsenterer, hvordan COVID-19 har skabt et helt nyt Point of Market Entry for virksomheder, samt hvilke muligheder det byder på for både retail og e-commerce.

    Martin Lindstrøm

    Forfatter og foredragsholder

  • Lise giver os Googles perspektiv på nogle af de mest gennemgribende forandringer i forbrugeradfærden og detailsektoren, der er opstået som konsekvens af COVID-19, og hvad det betyder for fremtiden.

    Lise Elbæk Jespers

    Global Client Strategy Lead, Google

  • Tim giver os indblik i hvilke teknologier, der vil påvirke fremtidens forbrugeroplevelser, bl.a. fænomenet Liveshopping.

    Tim Frank Andersen

    Chairman & Co-founder, Liveshopper

  • Janne fortæller om den udvikling, Matas har været igennem; fra kun at have fysiske butikker til at omfavne e-commerce. Hvordan har de fået det svære samspil mellem click og mortar til at fungere, og hvordan fremtiden se ud?

    Janne Andersen

    Head of Business Development, Matas

  • Hermann har skabt en af Nordens stærkeste e-commerce platforme. I en samtale med Tim Frank Andersen skal vi høre mere om, hvilke muligheder og tiltag corona har bragt detailhandlen, og hvilken rolle Amazon spiller i det billede.

    Hermann Haraldsson

    Group CEO, Boozt