Webinar: No Cookie,
No Future?

No Cookie, No Future?

Er du klar til en cookieløs verden?

Cookies forsvinder, og lovgivningsmæssige reguleringer har ændret det digitale økosystem for markedsføring markant. Ændringerne betyder, at vi bliver nødt til at gentænke vores tilgang til digital markedsføring. Vi kan med andre ord ikke bare gøre som vi plejer. Men fortvivl ikke over tabte småkager. Kom i stedet til GroupM’s webinar; ’No cookie, no future?’ for at få et nuanceret indblik i, hvad der sker på markedet, og hvordan du bliver klar til en ny verden, hvor cookies forsvinder eller er stærkt begrænset. På webinaret vil du få brugbar indsigt i, hvad der sker på markedet, og hvilken indflydelse det har for dig som brand – herunder hvordan du både kan målrette og måle effekten af dit markedsføringsbudget uden marketingscookies.

Vi har begrænset pladser på webinaret  og opererer med ”først til mølle-princippet”, så skynd dig at tilmelde dig.

Sæt kryds i kalenderen onsdag d. 26. maj 2021, kl. 08.30 – 10.00.

PROGRAM

  • Hvad sker der på markedet nu og hvilken indflydelse har det på dig som brand?
  • Hvordan målretter jeg mine annoncer uden cookies
  • Hvordan måler jeg effekten af min markedsføring uden cookies?
  • Hvordan bliver jeg klar til en verden uden cookies?

OPLÆGSHOLDERE

  • Morten Fisker Jørgensen, Client Engagement Director, GroupM
  • Fenja Lyng Rytter, Strategy Director, Flip Studio
  • Per Jensen, Head of Modelling, Business Science
  • Mathias Stuhaug, Audience and Data Manager, GroupM