Alt du skal vide om marketing effektmåling

Som markedsfører i 2022 kan det være udfordrende at finde hoved og hale i, hvad man bør vide, hvorfor man bør vide noget om det, og hvordan man bliver klogere på det.

Tag for eksempel ‘marketing effektmåling’ – Du tænker måske allerede SMART, har defineret et sæt KPI’er og har opsat et lækkert dashboard. Men måler du egentligt på de rigtige kriterier? Og er din effekt relevant og reel? I vores content serie: “Alt du skal vide om marketing og medier i 2022 – og alt derimellem”, giver vi dig hver måned en hurtig og nem gennemgang af alt fra marketingtrends til effekten af dine marketingstiltag.

Denne gang har vi Kasper Madsen, Digital Konsulent i Acceleration Nordic, i den varme stol, som zoomer ind på effektmåling og opfordrer os til i højere grad at måle på forbrugere, der evner at vækste vores forretning. Kasper sætter tidsrekord for serien og gør os en hel del klogere på blot 21 sekunder, så din ivrigt scrollende tommelfinger skal holde stille i endnu kortere tid. Det er sørme effekt(ivt)!

 

Du kan se seriens afsnit fra februar og marts under vores ‘Insights’.