GroupM Talks: Alle konsulenter er ude efter Jeres penge. Hvem stoler I på?

Digital transformation er et af de helt store buzzwords – særligt i denne tid, hvor Corona har sat sit islæt og skabt radikal forandring i de fleste organisationer. Men kan man overhovedet tale om digital transformation inden for marketing, når størstedelen af indsatserne i dag er digitale? Eller taler vi ‘blot’ om en overordnet datastrategi?

Kresten Bach Søndergaard, Partner & Senior Konsulent, og Kristjan Brødreskifte, Head of Data, begge fra Business Science, debatterer i dette afsnit, hvordan Digital Transformation måske er på vej ud som begreb, imens Change Management er på vej ind. Mange af de investeringer vi gør i ny teknologi bliver ikke realiseret eller udnyttet optimalt, hvis vi ikke har de rigtige mennesker med de rette kompetencer til at arbejde sammen på tværs af organisationen.

Men hvem skal hjælpe med denne omstilling? Hvem forstår den retning og rejse, som virksomhederne er på og er samtidig i stand til at arbejde på tværs af teknologi, organisation og kanaler?

GroupM Talks Alle konsulenter er ude efter Jeres penge. Hvem stoler I på?

00:00:00
00:00:00